Skräddarsydda serviceavtal för en hållbar morgondag
Här finns lite mer information kring hur service och avtal för hantering av nycklar är utformade.

Serviceavtal anpassade för dig och din verksamhet
Vi tycker själva det underlättar i vardagen när man har avtalat tjänster och processer med någon annan.
Varför ska vi på BC Låsservice AB inte erbjuda våra kunder serviceavtal med oss?
Vi kunde inte hitta ett enda vettigt argument till varför vi inte ska erbjuda er det.

Angelica, berätta vad får vi med SLA?
En bättre relation till era lås, én enklare vardag, ni kommer älska det!
Årliga revisioner, vi har kollen och ni får en mer friktionsfri relation till era lås, dörrar och säkerhetslösningar
Lagerhållning av service produkter för ert unika säkerhetsbehov.
Förmånliga priser efter vad just ni har för produktbehov och avtal.
Sparar tid på alla plan, beställning, översikt, återrapportering, ledtider och mycket mer!
Hur bestäms priset på avtalet?
Våra avtal väljs med månads, kvartal, halvår eller helårs betalningsvillkor.
Antingen tecknas enbart nyckelavtal med oss, eller så tecknas nyckelavtal tillsammans med ett serviceavtal.
Vilket låssystem ni har
Har ni ett gammalt, nytt eller elektroniskt låssystem?
Typen av system bidrar till ert unika avtalspris.
Hur många dörrar ni har
Hur många dörrar som ska servas och ombesörjas bidrar till ert unika avtalspris.
Hur många adresser ni har
Hur många olika adresser som avtalet tecknas för avgör ert unika avtalspris.
Hur går det till?
Hur går det till när vi kontaktar er om serviceavtalen?
Bläddra i bildspelet nedan för att få en inblick i hur avtalsförslaget skapas och delas med dig.
Avtalen
Nyfiken på vad varje avtal innehåller?
Bläddra i bildspelet för att läsa om varje enskilt avtal

Ert behov är unikt, likt er verksamhet, dörrar och lås. Därför skräddarsyr vi avtalet för att passa er. Det gäller att fylla ett behov ni har, där avtalet gör en positiv skillnad för er verksamhet och spar er tid och pengar långsiktigt.
Det säkerhetsbehov du har samlat hos en leverantör
